İade Prosedürü

globay.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri ,sipariş tarihinizden itibaren on dört (14) iş günü gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. 

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Sipariş İptal/iade işlemleriniz için üye girişi yapıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde yer alan Hesabım linkine tıkladığınızda açılan sayfada en üst kısımda Siparişlerim alanından İptal Et seçeneğiyle iptal talebi oluşturabilirsiniz. Siparişinizin durumu "Onaylandı" durumunda ise siparişlerinizde iptal işlemi yapabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse İptal Et talebi aktif olmayacaktır. Bu durumda iade prosedürünü takip edebilirsiniz.

Sitemize üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için müşteri hizmetlerimiz ile görüşüp bilgi aldıktan sonra, faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

Satın Aldığım Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmam Gerekiyor?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren on dört (14) iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orijinal paketleri ile iadesi şarttır.

  • Ürünü iade etmek için içine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın!

İade işlemini yapmak için;
• İade etmek istediğiniz ürünleri ve faturayı gönderi paketinin içerisine yerleştiriniz.

• İade paketini anlaşmalı olduğumuz  Aras kargo firmaları ile ücretsiz olarak Globay Sakarya adresimize gönderebilirsiniz.  Aras Kargo dışındaki kargo firmaları vasıtasıyla yapılan gönderilerin ücreti müşterimize aittir.

• Kargo iade kodlarınızı kolay iade sistemimizden alabilirsiniz.

• İade işlemi için tarafımıza ulaşan ürün, yukarıda belirtilen iade şartlarına uygun olup olmadığı konusunda incelenecek olup, iadeye uygun olması durumunda işlem onaylanarak iadesi alınacaktır.
• Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade kabul edilmez. 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR